مرتضی فیض آبادی

مرتضی فیض آبادی

اخبار از همه جا

 
 
برگ برنده رويانيان؛ بمبي كه تا چند روز ديگر مي تركد
محمد رويانيان منتظر ok يك ستاره بزرگ در فوتبال ايران است.
 
در حالي كه تمام اخبار مربوط به پرسپوليس را كنار گذاشته شدن مديرعامل پرسپوليس از سمتش تحت الشعاع قرار داده ولي خبر مي رسد كه محمد رويانيان منتظر ok يك ستاره بزرگ در فوتبال ايران است.


ستاره‌اي ملي‌پوش كه مذاكرات خوبي با او انجام شده و او هم وعده داده كه سرخپوش خواهد شد. در اين ميان به نظر مي‌‌رسد تا 3-2 روز آينده همه چيز نهايي شود و اين ستاره پرسپوليسي شود، مگر اين كه باز هم شرايط به گونه ديگري پيش برود. البته مسئولان باشگاه پرسپوليس تمام تلاش خود را به كار گرفته‌اند تا خبر آخرين توافقاتشان با اين ستاره ملي‌پوش رسانه‌اي نشود.


به هر حال هراس آن‌ها اين است كه باشگاه‌هاي ديگر از جمله سپاهان كه نشان داده علاقه‌ زيادي به جذب چهره‌هاي مورد نظر پرسپوليس دارد، باز هم در آخرين لحظات نظر اين ستاره را تغيير داده و او را زردپوش كند. به همين دليل هم هست كه پرسپوليسي‌ها و رويانيان به شدت از فاش شدن نام اين ستاره بزرگ خودداري مي‌‌كنند.


اما همين قدر بدانيد كه اين ستاره در آستانه پوشيدن پيراهن پرسپوليس است. اگر خيلي كنجكاو هستيد فقط مي‌‌توانيم بگويم كه نام اين بازيكن آندرانيك تيموريان نيست و رويانيان قصد دارد به هر ترتيبي كه شده پروژه‌هاي كانال پرسپوليس و شركت هواپيمايي پرسپوليس را با جذب اين ستاره بزرگ كامل كند تا ديگر كمتر كسي حتي به كنار گذاشتن او از مديرعاملي اين باشگاه فكر كند، چه رسد به اينكه بخواهد اين خواسته را عملي كند!
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: مرتضی فیض آبادی ׀ تاریخ: چهار شنبه 5 تير 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , feizabadi.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com